+38 (066) 010-23-84

+38 (093) 947-73-66

+38 (067) 325-27-23

+38 (044) 394-51-24

Коли мова йде про виконання якихось робіт, надання послуг – замовнику завжди цікаво знати про гарантії. Які гарантії того, що все, що зроблене сьогодні, вже завтра (або через місяць) не зламається, не розвалиться, не перестане працювати і взагалі не згорить? Питання повністю закономірне, і я спробую дати на нього розгорнуту відповідь.

Отже, якщо говорити взагалі, у нас є три види послуг:

  1. технічне обслуговування будівель за заявкою;
  2. комплексне обслуговування згідно договору;
  3. будівництво (з нуля або внутрішнє оздоблення, реконструкція).

Із будівництвом все зрозуміло – якщо ми виконуємо якісь роботи, то даємо на них 1 рік гарантії. Зрозуміло, це за умови використання закупленого нами матеріалу і за умови, що несправність сталася не з вини замовника (наприклад, з вини персоналу магазину).

Окремо варто сказати про гарантії при встановленні устаткування:

  • Якщо обладнання закуповували ми – відповідаємо як за справну роботу прибору, так і за його монтаж;
  • Якщо устаткування купував замовник – наші гарантії розповсюджуються тільки на монтаж (тобто на поломки, які відбулися через неправильну установку прибору).

Бувають також комплексні заявки: допустимо, потрібно прокласти окрему електролінію для обігрівачів, закупити самі обігрівачі, підключити їх і запустити в роботу. В цьому випадку ми відповідаємо за кожний етап – за справність лінії, за автоматичний вимикач, до якого вона підключена, за роботу самого обігрівача і розетки, до якої він вмикається. Якщо виникнуть проблеми із роботою приладу і він знаходиться на гарантії від виробника – протягом року після придбання ми самостійно веземо його на обмін або на гарантійне обслуговування до сервісного центру.

Перейдемо тепер до гарантій при комплексному обслуговуванні будівель. Тут ми також даємо річну гарантію на всі роботи, які були виконані на об’єкті (за умови, що поломка не викликана втручанням ззовні). В плані обліку все просто: є акт виконання робіт, підписаний замовником і майстром, є заявка у диспетчера – завжди можна подивитися, які роботи були проведені, коли і ким.

Набагато складніше питання гарантій щодо обслуговування за заявкою. В цьому випадку роботи на об’єкті проводять різні підрядники, і визначити, де закінчується зона відповідальності одного і починається зона відповідальності іншого - не завжди можливо. Простий приклад: допустимо, ми замінили галогенову лампу в прожекторі і, ніби, ми повинні дати на неї гарантію... Але сам прожектор закуповували і монтували не ми. Відповідно, якщо він негерметичний і з цієї причини лампи постійно перегорають – ми ніяких гарантій надати не можемо. Те ж саме можна сказати про будь-яке зношене обладнання і неякісні роботи, які були виконані ДО нас - в таких випадках про гарантії мова не йде. І нехай це не всім подобається, але, думаю, це повністю справедливий підхід.

Микола Красносельський

КонтактиЗавжди раді Вашим питанням

+38 (066) 010-23-84

+38 (093) 947-73-66

+38 (067) 325-27-23

+38 (044) 394-51-24

Ваше ім'я(*)
Будь ласка, вкажіть ім'я

Телефон(*)
Будь ласка, вкажіть вірний телефон

E-mail(*)
Будь ласка, вкажіть вірний email

Повідомлення
Введен недействительный тип данных

(*)
   ОновитиВведен недействительный тип данных