Блог

04 серпня 2020

Безумовно, різні напрямки ритейлу мають свої особливості не тільки в площині організації торгівлі, але і в частині обслуговування своїх об’єктів.

21 липня 2020

Наша компанія вже 10 років професійно займється технічним обслуговуванням нерухомості бізнесів, які, в більшості своїй, мають в розпорядженні невеликі комерційні приміщення. У власників таких приміщень є чітка потреба у залученому технічному персоналі з дуже прозаїчної причини. Їм вкрай не вигідно тримати на такому маленькому об’єкті технічний персонал, а потреба у виконанні тих чи інших робіт є постійно.

07 липня 2020

В ритейлі ця послуга не дуже популярна, але в офісах та банках потреба в такому обслуговуванні виникає досить часто.

Мова йде про ситуацію, з якою кожна людина має справу кожного місяця:

19 червня 2020

Найбільш популярним форматом обслуговування комерційної нерухомості в цілому та торговельних об’єктів зокрема є формат обслуговування «за замовленням». Його найістотніша перевага для клієнта полягає в тому, що витрати Замовник має лише тоді, коли замовляє якісь конкретні роботи. Тобто, всі витрати, пов’язані з обслуговуванням та ремонтом, у Вас не є постійними. І це, звісно, дуже приємно – не мати обов’язкових платежів, особливо у якийсь несприятливий період, коли для бізнесу такі платежі відчутні. І в рамках договору обслуговування «за замовленням» саме таку можливість Ви маєте – не нести постійні витрати без відсутності замовлень на виконання конкретних робіт.

26 березня 2020

Не дивлячись на той факт, що в даний – справді складний для всіх нас період, коли в країні об’явлений і вже навіть офіційно подовжений карантин, «Техпідтримка» продовжує працювати для наших замовників. Багато хто з наших клієнтів потрапив до дуже непростої ситуації - внаслідок вимушеної необхідності призупинення роботи своїх комерційних об’єктів.

06 грудня 2019

Наша компанія працює на ринку технічної підтримки об’єктів роздрібної торгівлі вже понад 10 років. Більше того, наш менеджмент має власний досвід керування мережею магазинів і саме тому ми добре усвідомлюємо, що піклування про технічний стан магазину не повинно відволікати його керівництво від основних обов’язків, а саме: торговельної діяльності. Керівник магазину потребує повної концентрації саме на результатах торгівлі і на тому, як ці результати покращити. Але повністю відсторонити керуючих від замовлень на ремонт та технічне обслуговування, на жаль, неможливо. Насамперед тому, що саме вони виступають ініціатором замовлення, тією ланкою, яка визначає доцільність тих чи інших робіт. І саме керуючі об’єктами повинні приймати участь в контролі якості та прийомі результатів роботи.

14 лютого 2019

Технічне обслуговування мережевих компаній: можливі варіанти або як заощадити на витратах забезпечення роботи. Структура технічної служби мережевої компанії.

14 лютого 2019

Про реальний вплив неякісного або несвоєчасного обслуговування Ваших робочих приміщень на результати Вашого бізнесу, або чому все має бути справним...

29 січня 2019

Податкова оптимізація, контрабанда та інші способи, які раніше розглядалися як частина економічної оптимізації - все більше такою не є...

29 січня 2019

Для того, щоб провести тендер якісно, необхідно грамотно організувати відбір компаній для його проведення і до цієї справи слід підійти дуже відповідально...

КонтактиЗавжди раді Вашим питанням

Ваше ім'я(*)
Будь ласка, вкажіть ім'я

Телефон(*)
Будь ласка, вкажіть вірний телефон

E-mail(*)
Будь ласка, вкажіть вірний email

Повідомлення
Введен недействительный тип данных

(*)
   ОновитиВведен недействительный тип данных