Наш досвід обслуговування

04 серпня 2020

Безумовно, різні напрямки ритейлу мають свої особливості не тільки в площині організації торгівлі, але і в частині обслуговування своїх об’єктів.

19 червня 2020

Найбільш популярним форматом обслуговування комерційної нерухомості в цілому та торговельних об’єктів зокрема є формат обслуговування «за замовленням». Його найістотніша перевага для клієнта полягає в тому, що витрати Замовник має лише тоді, коли замовляє якісь конкретні роботи. Тобто, всі витрати, пов’язані з обслуговуванням та ремонтом, у Вас не є постійними. І це, звісно, дуже приємно – не мати обов’язкових платежів, особливо у якийсь несприятливий період, коли для бізнесу такі платежі відчутні. І в рамках договору обслуговування «за замовленням» саме таку можливість Ви маєте – не нести постійні витрати без відсутності замовлень на виконання конкретних робіт.

14 лютого 2019

Технічне обслуговування мережевих компаній: можливі варіанти або як заощадити на витратах забезпечення роботи. Структура технічної служби мережевої компанії.

24 січня 2019

Приготувати собі яєчню і забезпечити приготування 100 порцій яєчні - процеси абсолютно різні. І з електриками, і з сантехніками – те саме.

21 квітня 2014

В нових магазинах на протязі, щонайменше, року, на все обладнання діє гарантія від постачальника. І, теоретично, це має бути добре для магазину, адже ремонт по гарантії – безкоштовний. Але на практиці виходить так, що іноді вигідніше заплатити, ніж скористатися гарантійним ремонтом. То ж чому?

16 березня 2014

Чому не завжди можна використовувати вигідні енергозберігаючи лампи і LED-світильники для освітлення магазинів? Адже ми вже користуємося ними в побуті, і досить успішно! Більше того, вуличне освітлення вже давно стало економним, енергозберігаючим і ми щосили використовуємо світлодіодні прожектори і вивіски. А що стримує економію в плані внутрішнього освітлення?

08 березня 2014

Виходячи із нашого досвіду, я вирішив зробити оглядову статтю щодо вирішення проблеми технічного обслуговування магазинів і будівель в цілому. Припустимо, перед Вами поставлена задача організувати обслуговування нового ТЦ, і Ви вирішили звернутися до підрядника, який надає такі послуги. Як все організувати, що передати на аутсорсінг, а що залишити? І, нарешті, як зекономити?

28 лютого 2014

В ході технічного обслуговування супермаркетів ми, окрім інших послуг, забезпечуємо справну роботу камер зберігання для покупців. Напевно, всі знають, що найбільша проблема з ними – це несправні замки або втрата ключів. Покупці часто уносять ключі з собою, машинально поклавши іх в карман або сумку.

11 лютого 2014

Всіх вітаю, панове, фактично зима вже скінчилася! Ну, ось самі подумайте – середина лютого, морози закінчуються. Звісно, минулого року Київ засипало снігом в першій половині березня, але, по-перше, після цього і до сонця вже недовго залишилося, а, по-друге, не кожний же рік так має ставатися. Давайте думати про підготовку магазину до весни.

09 лютого 2014

В нашій практиці, на жаль, час від часу відбуваються «хибні виклики» - це ситуації, коли нам повідомляють про проблему, ми виїжджаємо, а за фактом приїзду виявляється, що проблема або вже вирішилася сама собою, або знаходиться поза нашою компетенцією. Це міні-інструкція на тему того, що потрібно перевірити у випадку раптового зникнення електроенергії. Можливо, проблему можна легко вирішити, зекономивши час і гроші…

КонтактиЗавжди раді Вашим питанням

Ваше ім'я(*)
Будь ласка, вкажіть ім'я

Телефон(*)
Будь ласка, вкажіть вірний телефон

E-mail(*)
Будь ласка, вкажіть вірний email

Повідомлення
Введен недействительный тип данных

(*)
   ОновитиВведен недействительный тип данных