+38 (066) 010-23-84

+38 (093) 947-73-66

+38 (067) 325-27-23

+38 (044) 394-51-24

Наш досвід обслуговування

14 лютого 2019

Технічне обслуговування мережевих компаній: можливі варіанти або як заощадити на витратах забезпечення роботи. Структура технічної служби мережевої компанії.

24 січня 2019

Приготувати собі яєчню і забезпечити приготування 100 порцій яєчні - процеси абсолютно різні. І з електриками, і з сантехніками – те саме.

21 квітня 2014

В нових магазинах на протязі, щонайменше, року, на все обладнання діє гарантія від постачальника. І, теоретично, це має бути добре для магазину, адже ремонт по гарантії – безкоштовний. Але на практиці виходить так, що іноді вигідніше заплатити, ніж скористатися гарантійним ремонтом. То ж чому?

16 березня 2014

Чому не завжди можна використовувати вигідні енергозберігаючи лампи і LED-світильники для освітлення магазинів? Адже ми вже користуємося ними в побуті, і досить успішно! Більше того, вуличне освітлення вже давно стало економним, енергозберігаючим і ми щосили використовуємо світлодіодні прожектори і вивіски. А що стримує економію в плані внутрішнього освітлення?

08 березня 2014

Виходячи із нашого досвіду, я вирішив зробити оглядову статтю щодо вирішення проблеми технічного обслуговування магазинів і будівель в цілому. Припустимо, перед Вами поставлена задача організувати обслуговування нового ТЦ, і Ви вирішили звернутися до підрядника, який надає такі послуги. Як все організувати, що передати на аутсорсінг, а що залишити? І, нарешті, як зекономити?

28 лютого 2014

В ході технічного обслуговування супермаркетів ми, окрім інших послуг, забезпечуємо справну роботу камер зберігання для покупців. Напевно, всі знають, що найбільша проблема з ними – це несправні замки або втрата ключів. Покупці часто уносять ключі з собою, машинально поклавши іх в карман або сумку.

11 лютого 2014

Всіх вітаю, панове, фактично зима вже скінчилася! Ну, ось самі подумайте – середина лютого, морози закінчуються. Звісно, минулого року Київ засипало снігом в першій половині березня, але, по-перше, після цього і до сонця вже недовго залишилося, а, по-друге, не кожний же рік так має ставатися. Давайте думати про підготовку магазину до весни.

09 лютого 2014

В нашій практиці, на жаль, час від часу відбуваються «хибні виклики» - це ситуації, коли нам повідомляють про проблему, ми виїжджаємо, а за фактом приїзду виявляється, що проблема або вже вирішилася сама собою, або знаходиться поза нашою компетенцією. Це міні-інструкція на тему того, що потрібно перевірити у випадку раптового зникнення електроенергії. Можливо, проблему можна легко вирішити, зекономивши час і гроші…

07 січня 2014

Коли мова йде про виконання якихось робіт, надання послуг – замовнику завжди цікаво знати про гарантії. Які гарантії того, що все, що зроблене сьогодні, вже завтра (або через місяць) не зламається, не розвалиться, не перестане працювати і взагалі не згорить? Питання повністю закономірне, і я спробую дати на нього розгорнуту відповідь.

29 грудня 2013

Останнім часом у нас було немало заявок про поломки вантажних ліфтів, і я вирішив присвятити цій темі окрему невеличку статтю. Справа в тому, що заявки такого типу – майже завжди аварійні, ми реагуємо на них дуже швидко. І, все ж таки, за фактом приїзду часто виявляється, що проблема, яка спочатку здавалася дрібною, встигла перетворитися на великі неприємності. Причому, нашої вини в цьому немає.

КонтактиЗавжди раді Вашим питанням

+38 (066) 010-23-84

+38 (093) 947-73-66

+38 (067) 325-27-23

+38 (044) 394-51-24

Ваше ім'я(*)
Будь ласка, вкажіть ім'я

Телефон(*)
Будь ласка, вкажіть вірний телефон

E-mail(*)
Будь ласка, вкажіть вірний email

Повідомлення
Введен недействительный тип данных

(*)
   ОновитиВведен недействительный тип данных