Діючим клієнтам:
Діючим клієнтам:
Наша компанія вже 10 років професійно займється технічним обслуговуванням нерухомості бізнесів, які, в більшості своїй, мають в розпорядженні невеликі комерційні приміщення. У власників таких приміщень є чітка потреба у залученому технічному персоналі з дуже прозаїчної причини. Їм вкрай не вигідно тримати на такому маленькому об’єкті технічний персонал, а потреба у виконанні тих чи інших робіт є постійно.
Про реальний вплив неякісного або несвоєчасного обслуговування Ваших робочих приміщень на результати Вашого бізнесу, або чому все має бути справним...
Податкова оптимізація, контрабанда та інші способи, які раніше розглядалися як частина економічної оптимізації - все більше такою не є...
Для того, щоб провести тендер якісно, необхідно грамотно організувати відбір компаній для його проведення і до цієї справи слід підійти дуже відповідально...
Отже, виток інфляції можна констатувати, як факт. Вже сталася суттєва зміна курсу валют і, на думку досвідчених експертів, навряд чи буде його зниження до колишнього рівня. Наразі, новий коридор вже 10 - 10,5 : 1, виходячи із цієї цифри і потрібно розраховувати подальшу роботу. Звичайно, такі цифри не зовсім співпадають із офіційним рівнем інфляції, але це лише справа часу. Насправді, ті позиції, які імпортуються – або вже подорожчали, або це станеться найближчим часом. Вартість життя неминуче збільшується в ціні.
Які показники якості роботи можуть бути у компанії, яка працює в сфері технічного аутсорсингу? Оскільки ми займаємося саме технічним обслуговуванням будівель, я спробував скласти перелік таких критеріїв якості. На мій погляд, від відрізняє добропорядну компанію від недобропорядної.
За останні місяці у кількох наших крупних клієнтів відбулися кадрові перестановки. Спочатку мені здавалося, що це одиничні випадки, але потім я зрозумів, що мова йде про тенденції в ритейлі, коли через деякий час (рік-півтора) обов’язково відбувається зміна менеджменту в технічних департаментах.
Зазвичай напередодні Нового року завжди загострюється боротьба за зниження витрат. В ритейлі це виглядає логічно, оскільки у вересні-жовтні відбувається зниження виторгів (в нашій країні це вже давня традиція), викликане великими витратами населення на підготування дітей до школи, одяг-взуття до зими, а також щорічним «курсовим» тиском. Ми, займаючись технічним обслуговуванням будівель (в тому числі, і торгових), дуже добре це відчуваємо.
Що таке корпоративні стандарти? Це деякі принципи і правила, згідно яких живе компанія. Загальними словами їх можна описати так: «як ми працюємо, що у нас прийнято, а що ні». Так, багато які з них сприймаються співробітниками, якщо не в штики, то, м’яко кажучи, із долею нерозуміння. Але саме від дотримання корпоративних стандартів залежить, наскільки у компанії є шанси розвиватися та досягати своїх цілей.
Недавно попалися на очі результати одного міні-дослідження, мова йшла про те, як попередити відмову. До 60-ти випадкових перехожих звернулися із проханням доглянути за велосипедом протягом 10-15 хвилин – начебто, не дуже довго, але, все ж, ризик отримати відмову досить великий. Зрозуміло, що такий експеримент навряд чи можна вважати науковим)), разом із тим, якийсь привід для роздумів він дає. Отже, п’ять способІв НЕ отримати відмову.