Діючим клієнтам:
Діючим клієнтам:
В ритейлі ця послуга не дуже популярна, але в офісах та банках потреба в такому обслуговуванні виникає досить часто.
Мова йде про ситуацію, з якою кожна людина має справу кожного місяця:
Не дивлячись на той факт, що в даний – справді складний для всіх нас період, коли в країні об’явлений і вже навіть офіційно подовжений карантин, «Техпідтримка» продовжує працювати для наших замовників. Багато хто з наших клієнтів потрапив до дуже непростої ситуації - внаслідок вимушеної необхідності призупинення роботи своїх комерційних об’єктів.
Наша компанія працює на ринку технічної підтримки об’єктів роздрібної торгівлі вже понад 10 років. Більше того, наш менеджмент має власний досвід керування мережею магазинів і саме тому ми добре усвідомлюємо, що піклування про технічний стан магазину не повинно відволікати його керівництво від основних обов’язків, а саме: торговельної діяльності. Керівник магазину потребує повної концентрації саме на результатах торгівлі і на тому, як ці результати покращити. Але повністю відсторонити керуючих від замовлень на ремонт та технічне обслуговування, на жаль, неможливо. Насамперед тому, що саме вони виступають ініціатором замовлення, тією ланкою, яка визначає доцільність тих чи інших робіт. І саме керуючі об’єктами повинні приймати участь в контролі якості та прийомі результатів роботи.