+38 (066) 010-23-84

+38 (093) 947-73-66

+38 (067) 325-27-23

+38 (044) 394-51-24

В такій сфері діяльності, як технічне обслуговування будівель, добре помітні будь-які недоліки, допущені на етапі будівництва кожної конкретної будівлі. Особливо, якщо такі недоліки призводять до додаткових витрат і численних переробок.

Як зазвичай відбувається фінішне оздоблення і запуск нового магазину? Отже, місяць до відкриття – в приміщенні на підлозі вже покладена плитка, працює бригада гіпсокартонщиків, зводять перегородки, вирівнюють стіни… Як тільки вони закінчили роботу, приходить бригада холодильщиків, і тут з’ясовується, що десь не передбачили отвори під фреонопровід (або передбачили, але не в тому місці). Починається нове свердління підлоги і стін, псування свіжоукладеної плитки. Потім з’ясовується, що забули провести каналізацію для мийки – ще пара отворів...

А після всього цього до будівлі приходять пожежники – монтувати пожежну сигналізацію, для чого їм потрібно пробити в кількох місцях гіпсокартонну стіну. Причому, з точки зору естетики результат, скажімо так, не дуже важливий – головне, аби робота була виконана правильно і швидко. Зазвичай таке швидке засвердлювання призводить до того, що вхідний отвір виглядає акуратно, а на виході (з іншого боку) свердло вибиває шматок гіпсокартону, і нову, щойно відремонтовану стіну знову потрібно ремонтувати. Трохи пізніше, коли інтернет-провайдер починає прокладати кабель, історія повторюється.

І ось вже перед самим відкриттям до магазину завозять холодильне обладнання. Це досить важка і громіздка техніка, висотою 2,5 – 2,7 м, і нерідко лише на даному етапі з’ясовується, що дверні проходи не передбачені для занесення такого обладнання – їх потрібно розширювати.

Але це ще не все, адже обладнання ще потрібно провезти по магазину до місця встановлення. Ось тут-то і стає зрозуміло, чи є неякісно укладена плитка! Справа в тому, що коліщатко рокли, на якій доставляють обладнання, має невеликий діаметр, відповідно, на нього припадає вагоме навантаження. Якщо десь при монтажі плитки був зекономлений клей і під ним утворилися порожнечі, то при проході рокли в такому місці обов’язково з’явиться тріщина.

На жаль, перелік таких «руйнівних» заходів можна продовжувати, і нерідко обслуговування будівлі (нової!) потрібно починати з косметичного ремонту. І, так, не все легко виправити - наприклад, уникнути псування плитки для підлоги, якщо вона вже укладена погано, майже неможливо. Тут допоможе лише уважний контроль під час робіт. Але, все-таки, зберегти свіжий ремонт у приміщенні цілком можливо.

Думаю, буде розумно вчинити так: нехай електрики, пожежники, представники інтернет-провайдера прокладуть всі необхідні кабелі, зроблять розводку мережі ДО початку оздоблювальних робіт, а не після, як це зазвичай робиться. Так, вони не зможуть встановити датчики, оскільки це обладнання не терпить пилу і вологи. Але викликати фахівців ще раз для встановлення датчиків, після того, як оздоблення приміщення буде завершене – набагато дешевше, ніж повторний ремонт цього самого приміщення.

Олександр Терещенко

КонтактиЗавжди раді Вашим питанням

+38 (066) 010-23-84

+38 (093) 947-73-66

+38 (067) 325-27-23

+38 (044) 394-51-24

Ваше ім'я(*)
Будь ласка, вкажіть ім'я

Телефон(*)
Будь ласка, вкажіть вірний телефон

E-mail(*)
Будь ласка, вкажіть вірний email

Повідомлення
Введен недействительный тип данных

(*)
   ОновитиВведен недействительный тип данных