В ході технічного обслуговування супермаркетів ми, окрім інших послуг, забезпечуємо справну роботу камер зберігання для покупців. Напевно, всі знають, що найбільша проблема з ними – це несправні замки або втрата ключів. Покупці часто уносять ключі з собою, машинально поклавши іх в карман або сумку.

На перший погляд, заміна такого замку – дрібниця в плані фінансових витрат. Але в підсумку, коли замки регулярно ламаються, а ключі з тією ж регулярністю пропадають, все це виливається в серйозну суму. І тут вже керівництво магазину починає замислюватися про економію. Доречі, ми вже якось підіймали подібну тему у статті «Камери зберігання: розумна економія»…

1 етап економії

Спочатку ми, за погодженням з клієнтами, намагалися встановлювати на камери зберігання найдешевші замки. Логіка була наступна: ключ, все одно, рано чи пізно заберуть покупці (причому, досить швидко), тому, якщо замок протримається хоча б 2-3 місяці – він цілком виправдає свою вартість. Але оскільки економити намагалися не тільки ми, але і виробник, такі «бюджетні» замки, на жаль, ламалися ще до того, як пропадав останній ключ до них. Фактично вони не прослужили навіть 2-х місяців.

2 етап економії

Розуміючи, що на якості економити не варто, ми почали закуповувати більш дорогі замки, а щоб вирішити проблему із ключами – обирали ті моделі, в яких ключ не виймається, коли замок знаходиться у відкритому положенні. В цьому випадку покупець вже не може відкрити камеру зберігання і випадково, за звичкою, покласти ключі до себе в сумку чи у карман. На цьому етапі був отриманий непоганий економічний ефект, ключі перестали пропадати, замки не ламалися…

Але виникла інша проблема: бачачи, наскільки ефективна ця міра, деякі наші клієнти замовили такі самі замки і вирішили встановити їх власними силами. З одного боку – розумна спроба заощадити, на монтажі, адже він також вартий грошей. Але з іншої – у магазина, який користується технічним аутсорсінгом, просто немає в штаті фахівців, які могли б виконати подібну роботу.

І що вийшло в підсумку: замовник силами персоналу встановив близько 200 замків, зекономив непогану суму, але… вже протягом наступного місяця кожний із них довелося замінити. Чому? Тому що замки були встановлені неякісно, погано закріплені, при відкритті вони проверталися і дуже швидко починали випадати з «гнізда».

Коли нас залучили для вирішення цієї проблеми, ми використовували, здебільшого, ті ж самі замки, але тільки краще їх закріпили, ущільнили всі з’єднання, потурбувалися про, так звані, слабкі місця. Треба зазначити, що ці замки на камерах для речей покупців справні до сих пір. А мораль проста: навіть гарний матеріал можна зіпсувати неякісним монтажем, і якщо в штаті немає своїх фахівців, не варто економити на аутсорсінгу.

3 етап економії

Зараз ми, як і раніше, намагаємося закуповувати для камер зберігання ті замки, у яких ключ не можна унести із собою, якщо камера відкрита. Але при цьому шукаємо моделі з максимальним комплектом ключів. Як вже говорилося, добре встановлений замок вкрай рідко виходить з ладу (крім випадків хуліганства і вандалізму), так що основні витрати пов’язані із забудькуватістю покупців. Обираючи «захищені» замки з максимальним комплектом ключів, цю проблему можна вирішити.

Олександр Власов

КонтактиЗавжди раді Вашим питанням

Ваше ім'я(*)
Будь ласка, вкажіть ім'я

Телефон(*)
Будь ласка, вкажіть вірний телефон

E-mail(*)
Будь ласка, вкажіть вірний email

Повідомлення
Введен недействительный тип данных

(*)
   ОновитиВведен недействительный тип данных