Нещодавно, приблизно із півроку тому, ми стали все частіше стикатися із обладнанням марки GARBIN, а конкретно – із пароконвектоматами. Після рестайлінгу магазини, які ми обслуговуємо, стали масово переходити на ці печі, відмовляючись від більш коштовного бренду UNOX. Дійсно, GARBIN вігідніше як за ціновим критерієм (мінімум на 15%), так і по енергоспоживанню, але за півроку стало зрозуміло, що «мінусів» у цього обладнання також предостатньо.

Одразу хочу сказати, що це не спроба зробити «антирекламу» даному бренду – це всього лише наш досвід ремонту і обслуговування, досвід роботи із даним обладнанням.

Так от, за останні кілька місяців ми помітили, як збільшився потік скарг на те, що продукція погано випікається. Причому це стосується як випічки, так і гриля. Із грилем все більш-менш зрозуміло – в нашій практиці нерідко виходить із ладу тен. Його легко можна замінити, що, власне, і робиться – благо, обладнання ще на гарантії. А от із печами для випікання все не так просто...

Частіше за все проблеми бувають пов’язані із тим, що забиваються форсунки, які подають воду для пару. Ми пробували звернутися до сервісного центру виробника, але, як виявилося, це випадок не гарантійний. Доводиться чистити форсунки самостійно, причому досить часто, і кожного разу після цього персонал змушений заново налаштовувати регулятор вологості для різних видів випічки (оскільки при тих самих показниках пари тепер подається більше).

В принципі, проблема форсунок, які весь час забиваються, напряму пов’язана із станом сольового умягчителя води – мінімум раз на місяць необхідно проводити його ревізію. Але навіть після того, як ми почали це робити, проблема не зникла. Чи то вода у нас дуже жорстка, чи то щось ще...

Також ми помітили, що протягом гарантійного терміну можуть з’явитися проблеми із регулятором вологості. Ні, він продовжує працювати, персонал виставляє потрібний рівень вологості, але в результаті випічка, все-таки, погано пропікається. Хоча дані виставляються ті ж самі, що і на початку роботи. Звичайно, ніхто в таких випадках не звертається по гарантії, персонал просто намагається методом проб и помилок «вгадати» потрібні пропорції вологості.

Нарешті, ще одна проблема, яка часто зустрічається, пов’язана із бажанням багатьох магазинів придбати більш дешеві моделі... Я маю на увазі відсутність автоматичної мийки. В результаті жир з печі, практично нерозбавлений гарячою водою, стікає в каналізацію, і вона починає забиватися. Щоб хоч якось попередити цю проблему, персонал сам пропускає через піч пару відер гарячої води. Ми в деяких магазинах, де особливо часто виникають проблеми із каналізацією, намагаємося самостійно вигадати якісь жирозбірники, щоб жир «не уходив» до каналізації.

Цілком можливо, що у GARBIN є більш вдалі моделі – в іншій ціновій категорії. Що ж стосується того сегменту, де наявна реальна економія, у порівнянні із печами UNOX, наш досвід виявився ось таким. Це наводить на роздуми – можна купити обладнання подешевле, і воно навіть буде працювати, але от клопоту із його експлуатацією з’явиться стільки, що він зведе «на ні» всі плюси. Особливо це помітно в святкові дні, коли навантаження на печі дуже велике, а будь-який день простою виливається у великі втрати.

Олександр Терещенко

КонтактиЗавжди раді Вашим питанням

Ваше ім'я(*)
Будь ласка, вкажіть ім'я

Телефон(*)
Будь ласка, вкажіть вірний телефон

E-mail(*)
Будь ласка, вкажіть вірний email

Повідомлення
Введен недействительный тип данных

(*)
   ОновитиВведен недействительный тип данных