+38 (066) 010-23-84

+38 (093) 947-73-66

+38 (067) 325-27-23

+38 (044) 394-51-24

Про реальний вплив неякісного або несвоєчасного обслуговування Ваших робочих приміщень на результати Вашого бізнесу, або чому все має бути справним...

Чому приміщення повинні бути відремонтовані і все в них має бути справним? Відповідь не зовсім вкладається в пряму раціональність і її суть, швидше, у сприйнятті - в емоціях. Насправді, в приміщенні все має бути справним для того, щоб у людей, які в ньому знаходяться, був гарний настрій. І це цілком вичерпна відповідь.

Хто ці люди?

  1. Покупці, клієнти, гості
  2. Співробітники

Люди з «категорії 1»

В нашій культурі, яка заснована на тому, аби гарно виглядати в очах суспільства, головний акцент робиться на привабливий зовнішній вигляд тих приміщень, в яких знаходяться люди, що належать до категорії № 1 (із перерахованих мною вище). Це, звісно ж, абсолютно обгрунтовано, оскільки приємно знаходитися в охайному, добре освітленому і чистому приміщенні, двері на вході в яке відкривається плавно, без скрипу і тому подібного. Це 100% впливає на те, з яким задоволенням покупці будуть у Вас витрачати свої гроші. Звісно, якщо покупець зайшов вперше і за чимось конкретним/необхідним, то, із великою вірогідністю, він, все одно, це придбає. Однак в майбутньому він може і не повернутися, якщо магазин (АЗК, ресторан) нагадує хлів. Є, звичайно, і виключення. Якщо Ви продаєте щось за ціною в 2 раза нижче, ніж всі інші, то у Вас черги, як то кажуть, і на морозі можуть стояти, особливо якщо це «щось» саме по собі відносно дороге. Але, якщо ми говоримо про ефективність, прибуток і довгострокову репутацію, то підтримання приміщень для клієнтів у чудовому стані - це must do, і не інакше.

«Хранителі» сприятливої атмосфери і репутації

Все це достатньо очевидно, але є і не очевидний, на перший погляд, зв’язок. Як Ви вважаєте, хто здатен зіпсувати враження покупця від найраспрекраснішого торгового залу? Звісно ж, це Ваші співробітники, які з якоїсь причини «не в настрої». Вони однією фразою або виразом обличчя (що ще простіше і небезпечніше, адже для цього навіть вступати в діалог із клієнтом не обов’язково) перекреслять всі Ваші труди по створенню привабливої обстановки. Просто тому, що у вбиральні зламалося освітлення. Або розетка, в яку включений електрочайник, перестала працювати. Або взагалі холодно і протяг. Все це очевидно, навіть дуже очевидно. І це знову про емоції.

Передбачати на 10 кроків вперед

Але чому тоді поки зовсім небагато власників (в нашому середовищі ведення бізнесу) розуміють, що створення комфортних умов для робітників стало необхідністю для конкуренції на рівні компаній (!)? Наприклад, в сфері фахівців з дизайну офисів вже «відходить» тренд на дизайни приміщень формату «open space», оскільки велика кількість офісних співробітників вважає таку організацію простору некомфортною і навіть дратівливою. І не просто так вважають, а беруть і переходять працювати до компаній, які пропонують їм більш привабливі офісні умови. Не нагнітання обстановки заради, але: при нашій-то трудовій еміграції – така ситуація ж може і контрольним пострілом стати! На фоні таких тенденцій, не підтримання хороших (сприятливих, комфортних) умов у приміщеннях для роботи персоналу – небезпечне марнотратство. Особливо складно топ-менеджменту не забувати про умови праці фахівців, які працюють у віддалених об’єктах, адже до них, частіше за все, за свою кар’єру вони ніколи і не доїжджали. Додаткових труднощів доставляє і той момент, що не всі робітники здатні самостійно вказати на те, що їх не влаштовує/дратує і настояти на усуненні проблеми (що саме по собі автоматично породжує невдоволення і зростаючий прихований негатив). Саме з цієї причини обстановку потрібно «моніторити» - за допомогою співробітників, які можуть більш глибоко зрозуміти ситуацію на місцях. В будь-якому випадку, зі свого боку необхідно тим чи іншим чином приділяти увагу цій стороні питання, адже пускати її на «самоплив» (справедливо зазначу: тим більше, у віддалених регіонах) – недозволена недбалість. І якщо зараз, можливо, наслідки не вимальовуються для когось повною мірою, то в майбутньому зіткнення з ними, скоріше за все, буде відчутним і навіть «болючим».

Профілактика важливіша за лікування?

І важливіша, і дешевша. Не завжди це стосується буквально грошової форми (хоча «на виході» в процесі ведення будь-якого бізнесу ми завжди маємо розуміння про будь-які втрати саме в грошовому еквіваленті), але суть тут, я певен, ясна кожному. Так що бути на кілька кроків попереду – необхідна умова, якщо ми, як і раніше, говоримо про ефективність, прибуток і довгострокову репутацію.

Дмитро Пасічник
засновник групи компаній «Техпідтримка»

КонтактиЗавжди раді Вашим питанням

+38 (066) 010-23-84

+38 (093) 947-73-66

+38 (067) 325-27-23

+38 (044) 394-51-24

Ваше ім'я(*)
Будь ласка, вкажіть ім'я

Телефон(*)
Будь ласка, вкажіть вірний телефон

E-mail(*)
Будь ласка, вкажіть вірний email

Повідомлення
Введен недействительный тип данных

(*)
   ОновитиВведен недействительный тип данных