В нових магазинах на протязі, щонайменше, року, на все обладнання діє гарантія від постачальника. І, теоретично, це має бути добре для магазину, адже ремонт по гарантії – безкоштовний. Але на практиці виходить так, що іноді вигідніше заплатити, ніж скористатися гарантійним ремонтом. То ж чому?

В своїй роботі ми не раз стикалися із тим, як наші клієнти-рітейлери віддають перевагу рішенню запросити наших співробітників для ремонту нового обладнання, замість того, щоб скористатися правом безкоштовного ремонту від постачальника. На перший погляд, це дивно, але причина стала зрозуміла дуже швидко.

Справа в тому, що обслуговуючі компанії, подібні до нашої, відправляють співробітників на об’єкти досить часто, в середньому ми буваємо на кожному із магазинів приблизно раз на тиждень, а якщо проблема термінова – виїжджаємо протягом кількох годин. А як все відбувається, коли заявку щодо ремонту гарантійного обладнання отримує постачальник?

По-перше, приїзд в той же день практично неможливий, адже сервісні центри розташовані, зазвичай, або в Києві, або в крупних обласних містах. І навіть за умови, що магазин знаходиться в тому ж місті, що і сервісний центр постачальника, на швидкий приїзд краще не розраховувати (звичайно минає 2-3 дні). Але ж кожен день простою, наприклад, тістомісу, для магазину загрожує великими збитками.

По-друге, деякі бренди взагалі не мають фірмових сервісних центрів на території України. Особливо часто це буває із продукцією Китаю. В такому випадку якщо і є можливість повернути обладнання по гарантії, швидко ця проблема навряд чи вирішиться.

По-третє, деякі сервісні центри не працюють на виїзд, для ремонту обладнання доводиться відправляти до них. Навіть якщо це буде проблемою постачальника, магазину, все одно, доведеться чекати – причому відлік піде вже не на дні, а на тижні.

Нарешті, по-четверте, якщо майстер від постачальника і виїжджає на заявку щодо ремонту, то максимум, що він зробить в той самий день - проведе діагностику і встановить, яка саме деталь вийшла з ладу. Після чого пройде ще кілька днів, перш ніж потрібні запчастини будуть закуплені і майстер приїде знову, вже для ремонту.

Це чотири основні причини, з яких буває простіше «поховати» гарантію і звернутися за ремонтом до обслуговуючої компанії, ніж чекати безкоштовного ремонту від постачальника. Ми маємо справу із абсолютно іншим обсягом робіт, тому реагуємо на термінові заявки в рази швидше, можемо забезпечити ремонт в той самий день або оперативну закупівлю необхідних запчастин.

І, доречі, якщо магазин знаходиться у нас на повному сервісному обслуговуванні за договором (тобто клієнт платить фіксовану суму щомісяця), ремонт обладнання обійдеться нітрохи не дорожче, ніж гарантійний ремонт від постачальника.

Микола Красносельський

КонтактиЗавжди раді Вашим питанням

Ваше ім'я(*)
Будь ласка, вкажіть ім'я

Телефон(*)
Будь ласка, вкажіть вірний телефон

E-mail(*)
Будь ласка, вкажіть вірний email

Повідомлення
Введен недействительный тип данных

(*)
   ОновитиВведен недействительный тип данных