Безумовно, різні напрямки ритейлу мають свої особливості не тільки в площині організації торгівлі, але і в частині обслуговування своїх об’єктів.

Приміщення, які використовує fashion-ритейл, не дуже-то навантажені обладнанням та інженерними мережами - тут просто не потрібне все розмаїття технічних мереж. Але, все ж таки, деякі особливості розташування і облаштування таких приміщень роблять замовників з модної індустрії трохи особливими. І ось чому:

По-перше, об’єкти fashion-ритейлу не мають такої щільності покриття, як продовольчі магазини, тобто навіть у великих містах у найбільш крупних операторів не так вже й багато торгових точок. А у більшості з них може бути навіть по одному магазину на обласний центр.

По-друге, такі об’єкти часто розташовані в торгівельних центрах, що вимагає особливого графіку проведення робіт.

По-третє, якість та дизайн торгівельних приміщень зі світу моди - більш високого рівня (порівняно з іншими напрямками ритейлу). Частіше за все в магазинах fashion-ритейлу ремонт виконаний на більш високому рівні якості, а це накладає відповідні вимоги на технічний персонал і вимагає певної кваліфікації. Тобто, технічні спеціалісти, обслуговуючи такі приміщення, мають працювати обережно та якісно.

В чому проблема

Через те, що в конкретній області об’єктів (магазинів) не багато, fashion-ритейлерам важко домовитись в кожному окремому регіоні з місцевою сервісною обслуговуючою компанією. Вони потрапляють до ситуації, коли, будучи великою мережевою компанією, не є цікавим клієнтом. Тобто економічно вони просто не цікаві такій місцевій компанії, бо рідкі та маленькі замовлення, які в них час від часу з’являються – нікому «погоди не зроблять». Такий стан справ примушує модних продавців шукати виконаців для тієї чи іншої роботи в своїх магазинах на дошках оголошень. А це означає відсутність чіткого процесу і суттєву трату часу. А ще кожного разу потрібно окремо погоджувати умови по кожній окремій роботі, нести витрати без ПДВ або навіть у готівковій гривні. І це вже на кажучи про якість, гарантії і таке інше…

Яке рішення

Але рішення, звісно, існує. Причому таке, при якому і замовник, і виконавець будуть перебувати в позиції win-win: мережевим замовникам потрібні мережеві обслуговуючі компанії – в такому випадку цінність від співпраці буде однаковою для обох сторін.

«Техпідтримка» - національна компанія і може забезпечити своїх замовників якісним сервісом в кожному регіоні України. Ми можемо запропонувати роботу через єдину систему замовлень, згідно єдиного прайс-листа та прозорий механізм співпраці. До послуг наших клієнтів – зручна CRM-система і мобільний додаток, які забезпечують просте і оперативне керування технічним обслуговуванням нерухомості, надаючи вичерпні можливості для розуміння ситуації в будь-яку хвилину та контролю за ходом виконання завдань. А репутація компанії та досвід роботи на ринку дозволяють не сумніватися в якості та своєчасності надання послуг.

Дмитро Пасічник
засновник групи компаній «Техпідтримка»

КонтактиЗавжди раді Вашим питанням

Ваше ім'я(*)
Будь ласка, вкажіть ім'я

Телефон(*)
Будь ласка, вкажіть вірний телефон

E-mail(*)
Будь ласка, вкажіть вірний email

Повідомлення
Введен недействительный тип данных

(*)
   ОновитиВведен недействительный тип данных