Найбільш популярним форматом обслуговування комерційної нерухомості в цілому та торговельних об’єктів зокрема є формат обслуговування «за замовленням». Його найістотніша перевага для клієнта полягає в тому, що витрати Замовник має лише тоді, коли замовляє якісь конкретні роботи. Тобто, всі витрати, пов’язані з обслуговуванням та ремонтом, у Вас не є постійними. І це, звісно, дуже приємно – не мати обов’язкових платежів, особливо у якийсь несприятливий період, коли для бізнесу такі платежі відчутні. І в рамках договору обслуговування «за замовленням» саме таку можливість Ви маєте – не нести постійні витрати без відсутності замовлень на виконання конкретних робіт.

Але є ряд випадків, коли таку схему обслуговування використовувати не дуже раціонально, а якщо конкретно, це стосується:

  1. Обслуговування холодильного обладнання
  2. Обслуговування систем кондиціонування
  3. Обслуговування вентиляції
  4. Обслуговування теплового обладнання (котлів тощо)

Всі перелічені вище категорії обладання потрібно обслуговувати за чітким графіком.

Але головне навіть не це. Головне те, що обслуговування «за замовленням» хоча і дозволить Вам відремонтувати обладнання, яке вийшло з ладу, але це займе трохи більше часу (а може і значно більше, якщо на стороні Замовника будуть затягнуті якісь строки – розгляду, погодження тощо), ніж якщо воно буде обслуговуватися за абонентською платнею. І ось чому:

Обслуговування «за замовленням»

Абонентське обслуговування

1. Під час першого виїзду майстер тільки знайомиться із станом обладнання і починає з найбільш очевидної проблеми

1. При першому ж виїзді майстер (а він раніше вже обслуговував це обладнання) розуміє, в чому може бути проблема і з великою вірогідністю одразу ж може зробити конкретні дії відносно цієї проблеми

2. В сервісної компанії може не бути потрібних ZIP для того, щоб швидко відремонтувати саме це обладнання

2. В сервісної компанії є ZIP для того,  щоб швидко відремонтувати обладнання, яке вона регулярно обслуговує

3. Для того, щоб відремонтувати обладнання з використанням дорогих ЗЧ, нам потрібно спочатку сформувати комерційну пропозицію, потім погоджувати її з Замовником – ми з досвіду знаємо, що зазвичай це забирає чимало часу

3. Ремонт обладнання навіть у випадку, коли потрібні дорогі ЗЧ, відбувається одразу – без втрати часу на складання прорахунків, різноманітні погодження і документообіг взагалі

4. Витрачається час на закупівлю (пошук і підбір постачальника) та інсталяцію потрібних ЗЧ

4. Все відбувається набагато швидше, оскільки є налагоджені зв’язки з постачальниками саме по цьому обладнанню

Тому підсумую: деякі види обладнання (якщо для Вас важливо, щоб воно працювало безперебійно) краще обслуговувати за абонентською схемою. Або…. мати терпіння і розуміти, що прийдеться заради економії та відсутності постійних витрат почекати. А також бути готовими до оперативної взаємодії по всім питанням, пов’язаним із узгодженнями та закупівлями. Звісно, що для Вас (Вашого бізнесу) важливіше - вирішувати тільки Вам.

Дмитро Пасічник
засновник групи компаній «Техпідтримка»

КонтактиЗавжди раді Вашим питанням

Ваше ім'я(*)
Будь ласка, вкажіть ім'я

Телефон(*)
Будь ласка, вкажіть вірний телефон

E-mail(*)
Будь ласка, вкажіть вірний email

Повідомлення
Введен недействительный тип данных

(*)
   ОновитиВведен недействительный тип данных