В нашій практиці, на жаль, час від часу відбуваються «хибні виклики» - це ситуації, коли нам повідомляють про проблему, ми виїжджаємо, а за фактом приїзду виявляється, що проблема або вже вирішилася сама собою, або знаходиться поза нашою компетенцією. Це міні-інструкція на тему того, що потрібно перевірити у випадку раптового зникнення електроенергії. Можливо, проблему можна легко вирішити, зекономивши час і гроші…
Заявки такого типу – «в магазині немає світла», «не працюють розетки» – завжди є аварійними, ми реагуємо на них терміново навіть у вихідні та свята. І, звісно ж, дуже прикро, коли в результаті виявляється – магазин знеструмлений, тому що РЕМ проводить якісь роботи в даному мікрорайоні, і ми виїжджали даремно.
Отже, якщо знеструмлено весь магазин:
- Підійдіть до лічильника зняття показників електроенергії, біля нього знаходиться ввідний автоматичний вимикач – перевірте, чи піднятий він.
- Подивіться, чи світяться індикатори лічильника.
- Якщо вони світяться, необхідно перевірити інші вводні автоматичні вимикачі.
- Якщо не світяться, уточніть, чи є світло в будівлі, в якій розташований магазин; в темний час доби достатньо вийти на вулицю і подивитися на вікна, заодно подивіться, чи є світло у вікнах сусідніх будинків.
- Зателефонуйте до РЕМ і уточніть, чи не проводяться якісь роботи за даною адресою.
Якщо пропало освітлення в торговій залі або в інших приміщеннях:
- Перевірте, чи включені (підняті) всі автоматичні вимикачі, що відповідають за дані приміщення.
- Якщо автоматичні вимикачі опущені, слід підняти їх і перевірити, чи не з’явилося світло.
- Якщо всі автоматичні вимикачі підняті, перевірити вводні автоматичні вимикачі, що відповідають за ці щитки.
Якщо перестало працювати електрообладнання:
- Перевірте, чи включений автоматичний вимикач, який відповідає за дане обладнання.
- Перевірте, чи справна розетка, до котрої підключене дане обладнання (якщо немає спеціального тестера, можна спробувати увімкнути в розетку зарядний пристрій або інший прибор).
В цілому ці дії зовсім не складні і не потребують багато часу, однак вони можуть принести велику користь: якщо проблема вирішувана, магазин зможе вирішити її самостійно і не витрачати час, а ми уникнемо витрат на аварійний виїзд.