+38 (066) 010-23-84

+38 (093) 947-73-66

+38 (067) 325-27-23

+38 (044) 394-51-24

Отже, виток інфляції можна констатувати, як факт. Вже сталася суттєва зміна курсу валют і, на думку досвідчених експертів, навряд чи буде його зниження до колишнього рівня. Наразі, новий коридор вже 10 - 10,5 : 1, виходячи із цієї цифри і потрібно розраховувати подальшу роботу. Звичайно, такі цифри не зовсім співпадають із офіційним рівнем інфляції, але це лише справа часу. Насправді, ті позиції, які імпортуються – або вже подорожчали, або це станеться найближчим часом. Вартість життя неминуче збільшується в ціні.

В нашій роботі поки що основне значення має подорожчання матеріалів, а також паливної складової, і це вже сталося. В цілому вартість наших послуг подорожчала приблизно на 5% – здавалося б, небагато. Але... це, все-таки, чинить тиск на бізнес наших клієнтів. І цей тиск потрібно мінімізувати. Для того, щоб це зробити, варто в черговий раз зайнятися оптимізацією.

Отже, що можна оптимізувати?

1. Дбайливе ставлення персоналу клієнта до майна.

Цей пункт – найбільший резерв економії. На жаль, за роки роботи ми розуміємо, що в торговельних точках, де не передбачена відповідальність персоналу за вчинені руйнування (або інші збитки), бюджет таких руйнувань може складати до 10% від загального бюджету обслуговування і ремонту. Іншими словами, для того, щоб відчутно зекономити – достатньо покращити ситуацію навіть на 25%. Це вирішується внутрішніми нормативними документами і контролем причин виникнення несправностей.

2. Пакети робіт, в які все включено.

Такі пакети дають змогу обслуговуючій компанії самостійно планувати роботи і слідкувати за тим, щоб не здійснювалися зайві виїзди. Також це стимулює до ремонту обладнання замість заміни, та до інших більш приємних для клієнта рішень. Звісно, вартість таких пакетів фіксована, і у деяких клієнтів можуть виникнути помилкові надії, що при роботі по заявкам можна зекономити, оскільки немає фіксованої ціни. Але з точки зору продажної вартості одиниці послуги – такий пакет вигідніше.

3. Настав час скоротити зайві пересування.

Досягається це простим способом: якщо щось сталося – не факт, що взагалі потрібен виїзд, і тим більше – терміновий виїзд. Телефонна розмова нашого спеціаліста із керівником, який знаходиться на об’єкті, допоможе зрозуміти, в чому справа, і, таким чином, зекономити не тільки наш час, але і Ваші гроші. Наприклад, при зупинці обладнання проблема може бути всього лише в тому, що «вибив» автомат, і вирішити цю проблему можна дистанційно.

Все це дуже просто, чи не так? Проте, через такі прості речі виникає значна частина витрат, а це зараз - ні до чиїх інтересів точно не входить.

Дмитро Пасічник
засновник групи компаній «Техпідтримка»

КонтактиЗавжди раді Вашим питанням

+38 (066) 010-23-84

+38 (093) 947-73-66

+38 (067) 325-27-23

+38 (044) 394-51-24

Ваше ім'я(*)
Будь ласка, вкажіть ім'я

Телефон(*)
Будь ласка, вкажіть вірний телефон

E-mail(*)
Будь ласка, вкажіть вірний email

Повідомлення
Введен недействительный тип данных

(*)
   ОновитиВведен недействительный тип данных