В нашій роботі поки що основне значення має подорожчання матеріалів, а також паливної складової, і це вже сталося. В цілому вартість наших послуг подорожчала приблизно на 5% – здавалося б, небагато. Але...

Отже, виток інфляції можна констатувати, як факт. Вже сталася суттєва зміна курсу валют і, на думку досвідчених експертів, навряд чи буде його зниження до колишнього рівня. Наразі, новий коридор вже 10 - 10,5 : 1, виходячи із цієї цифри і потрібно розраховувати подальшу роботу. Звичайно, такі цифри не зовсім співпадають із офіційним рівнем інфляції, але це лише справа часу. Насправді, ті позиції, які імпортуються – або вже подорожчали, або це станеться найближчим часом. Вартість життя неминуче збільшується в ціні.

В нашій роботі поки що основне значення має подорожчання матеріалів, а також паливної складової, і це вже сталося. В цілому вартість наших послуг подорожчала приблизно на 5% – здавалося б, небагато. Але... це, все-таки, чинить тиск на бізнес наших клієнтів. І цей тиск потрібно мінімізувати. Для того, щоб це зробити, варто в черговий раз зайнятися оптимізацією.

Отже, що можна оптимізувати?

1. Дбайливе ставлення персоналу клієнта до майна.

Цей пункт – найбільший резерв економії. На жаль, за роки роботи ми розуміємо, що в торговельних точках, де не передбачена відповідальність персоналу за вчинені руйнування (або інші збитки), бюджет таких руйнувань може складати до 10% від загального бюджету обслуговування і ремонту. Іншими словами, для того, щоб відчутно зекономити – достатньо покращити ситуацію навіть на 25%. Це вирішується внутрішніми нормативними документами і контролем причин виникнення несправностей.

2. Пакети робіт, в які все включено.

Такі пакети дають змогу обслуговуючій компанії самостійно планувати роботи і слідкувати за тим, щоб не здійснювалися зайві виїзди. Також це стимулює до ремонту обладнання замість заміни, та до інших більш приємних для клієнта рішень. Звісно, вартість таких пакетів фіксована, і у деяких клієнтів можуть виникнути помилкові надії, що при роботі по заявкам можна зекономити, оскільки немає фіксованої ціни. Але з точки зору продажної вартості одиниці послуги – такий пакет вигідніше.

3. Настав час скоротити зайві пересування.

Досягається це простим способом: якщо щось сталося – не факт, що взагалі потрібен виїзд, і тим більше – терміновий виїзд. Телефонна розмова нашого спеціаліста із керівником, який знаходиться на об’єкті, допоможе зрозуміти, в чому справа, і, таким чином, зекономити не тільки наш час, але і Ваші гроші. Наприклад, при зупинці обладнання проблема може бути всього лише в тому, що «вибив» автомат, і вирішити цю проблему можна дистанційно.

Все це дуже просто, чи не так? Проте, через такі прості речі виникає значна частина витрат, а це зараз - ні до чиїх інтересів точно не входить.

Дмитро Пасічник
засновник групи компаній «Техпідтримка»