Наш досвід обслуговування

Коли мова йде про виконання якихось робіт, надання послуг – замовнику завжди цікаво знати про гарантії. Які гарантії того, що все, що зроблене сьогодні, вже завтра (або через місяць) не зламається, не розвалиться, не перестане працювати і взагалі не згорить?
Останнім часом у нас було немало заявок про поломки вантажних ліфтів, і я вирішив присвятити цій темі окрему невеличку статтю. Справа в тому, що заявки такого типу – майже завжди аварійні, ми реагуємо на них дуже швидко
В такій сфері діяльності, як технічне обслуговування будівель, добре помітні будь-які недоліки, допущені на етапі будівництва кожної конкретної будівлі. Особливо, якщо такі недоліки призводять до додаткових витрат і численних переробок.
Не так давно ми прийняли на обслуговування новий магазин, і, щойно приїхали до нього, одразу звернули увагу на той факт, що, чомусь, знятий один із турнікетів для покупців. Почали розбиратися, що сталося - і побачили картину, яку Ви можете бачити на фото
Серед всіх комунальних платежів витрати на обігрів приміщення – як правило, одні з найбільш вагомих. І, оскільки час холодів вже близько, ми пропонуємо замислитись про таке питання, як тепловтрати будівлі – без усунення цієї «слабкої ланки» будь-яке опалення не буде ефективним.
Тому в якості додаткового (а іноді і основного) опалення в кабінетах і підсобках частіше за все використовують, все-таки, конвектори і масляні радіатори. Що краще? Спробуємо порівняти…