Блог

Наша компанія вже 10 років професійно займється технічним обслуговуванням нерухомості бізнесів, які, в більшості своїй, мають в розпорядженні невеликі комерційні приміщення.
Тому, оцінивши всі «за» і «проти», менеджмент компанії замовника керується простою максимою «Професійний персонал - на суто професійні завдання». І звертається до фасіліті-менеджмент компаній.
Найбільш популярним форматом обслуговування комерційної нерухомості в цілому та торговельних об’єктів зокрема є формат обслуговування «за замовленням». Його найістотніша перевага для клієнта полягає в тому, що витрати Замовник має лише тоді, коли замовляє якісь конкретні роботи.
Не дивлячись на той факт, що в даний – справді складний для всіх нас період, коли в країні об’явлений і вже навіть офіційно подовжений карантин, «Техпідтримка» продовжує працювати для наших замовників
Мобільний додаток «Техпідтримка.Клієнт» можна безкоштовно завантажити з офіційного магазину Android (Google Play) та з IOS (App Store)
Побудувавши алгоритм роботи із сервісною компанією згідно запропонованої вище моделі, Ви зможете обмежитися дуже невеликою кількістю людей, здатних забезпечити її реалізацію.
Чому приміщення повинні бути відремонтовані і все в них має бути справним? Відповідь не зовсім вкладається в пряму раціональність і її суть, швидше, у сприйнятті - в емоціях.
Податкова оптимізація, контрабанда та інші способи, які раніше розглядалися як частина економічної оптимізації - все більше такою не є...
Для того, щоб провести тендер якісно, необхідно грамотно організувати відбір компаній для його проведення і до цієї справи слід підійти дуже відповідально...
В повсякденному житті ми стикаємося із ремонтом не дуже часто (якщо Ви, звісно, не ведете перманентний ремонт в будинку або квартирі).