Наша компанія вже 10 років професійно займється технічним обслуговуванням нерухомості бізнесів, які, в більшості своїй, мають в розпорядженні невеликі комерційні приміщення.
Тому, оцінивши всі «за» і «проти», менеджмент компанії замовника керується простою максимою «Професійний персонал - на суто професійні завдання». І звертається до фасіліті-менеджмент компаній.
Найбільш популярним форматом обслуговування комерційної нерухомості в цілому та торговельних об’єктів зокрема є формат обслуговування «за замовленням». Його найістотніша перевага для клієнта полягає в тому, що витрати Замовник має лише тоді, коли замовляє якісь конкретні роботи.
Не дивлячись на той факт, що в даний – справді складний для всіх нас період, коли в країні об’явлений і вже навіть офіційно подовжений карантин, «Техпідтримка» продовжує працювати для наших замовників
Побудувавши алгоритм роботи із сервісною компанією згідно запропонованої вище моделі, Ви зможете обмежитися дуже невеликою кількістю людей, здатних забезпечити її реалізацію.
Чому приміщення повинні бути відремонтовані і все в них має бути справним? Відповідь не зовсім вкладається в пряму раціональність і її суть, швидше, у сприйнятті - в емоціях.
Для того, щоб провести тендер якісно, необхідно грамотно організувати відбір компаній для його проведення і до цієї справи слід підійти дуже відповідально...