Блог

Наша компанія використовує власне програмне забезпечення для управління заявками. Так, на ринку існує багато варіантів, які, здавалося б, можна цілком успішно використовувати. Ось тільки ці варіанти «з коробки» до болю стандартні, а ви цього ніколи не дізнаєте
За всі роки роботи ми виділили для себе 4 типи сервісних компаній, з якими ви познайомитеся, коли почнете вибирати партнера для обслуговування власної мережі. Зрозуміло, це суб'єктивний розподіл, а на практиці складно зустріти компанію, яка на всі 100% належит
У нашій країні ще багато великих мережевих компаній, які організовують обслуговування своїм внутрішнім сервісом. Як, втім, багато великих компаній, які ведуть облік в Excel касовим методом і використовують 500 ФОПів для організації своєї діяльності. Зрозумійте
Таке комплексне обслуговування було обрано концепцією нашої компанії ще у 2010 році. І досі ніхто крім нас не застосовує подібний вид обслуговування торгових мереж (або ми про це ще не чули). Відмінною особливістю цього сервісу є мінімальні адміністративні вит
Обслуговування за заявками – найпростіший та зрозуміліший спосіб переходу на технічне обслуговування за допомогою зовнішньої компанії. Працює все дуже просто. У договорі, окрім стандартних юридичних розділів, обов'язково фіксуються 3 пункти, які є принципово в
Приміщення, які використовує fashion-ритейл, не дуже-то навантажені обладнанням та інженерними мережами - тут просто не потрібне все розмаїття технічних мереж.