Блог

20 жовтня 2013

Серед всіх комунальних платежів витрати на обігрів приміщення – як правило, одні з найбільш вагомих. І, оскільки час холодів вже близько, ми пропонуємо замислитись про таке питання, як тепловтрати будівлі – без усунення цієї «слабкої ланки» будь-яке опалення не буде ефективним. Зараз в спектрі наших послуг з’явився ще один дуже корисний пункт – діагностика тепловтрат будівлі за допомогою тепловізора.

11 жовтня 2013

Багато хто чув про ситуації, коли в звичайній розетці, розрахованій на 220 вольт, напруга раптово зростала до 380, а хтось, можливо, навіть стикався з цим явищем. Як правило, такі скачки залишають на пам’ять кілька електроприладів, які вийщли з ладу, а також болісний пошук винуватих – того самого електрика, який «щось наплутав» і «неправильно підключив». Між тим, проблема може бути зовсім не в електриці. Розберемося, в чому причина скачків напруги…

06 жовтня 2013

Як відомо, підвали рідко бувають повністю сухими, а між тим – в магазинах та інших комерційних приміщеннях саме підвал часто буває місцем для установки насосів і іншого електроустаткування. Більш того, враховуючи високу вологість, достатньо одного світильника і недбало прокладеної проводки, щоб з’явився ризик ураження електрострумом. Отже, поговоримо про електробезпеку у підвалах та інших місцях із підвищеною вологістю…

30 вересня 2013

Ми вже писали про проблему додаткового опалення, і про те, які переваги несуть інфрачервоні обігрівачі (стаття М. Красносельського «Зональне опалення»). Але, не дивлячись на очевидні плюси, вони призначені, в основному, для приміщень із високими стелями. Тому в якості додаткового (а іноді і основного) опалення в кабінетах і підсобках частіше за все використовують, все-таки, конвектори і масляні радіатори. Що краще? Спробуємо порівняти…

25 вересня 2013

Із початком холодів питання опалення стає все більш актуальним, і вже зараз потрібно замислитися про те, чи готова ваша опалювальна система до роботи. Адже, як це зазвичай буває: «раптом» настають морози і кожний магазин, кожна АЗС вирішує увімкнути опалення. Але коли систему запускають, з’являються проблеми і власник приміщення починає телефонувати до сервісних служб, які в цей момент просто не справляються із потоком дзвінків. Це можна порівняти із ситуацією на шиномонтажі: як тільки випадає сніг, одразу ж з’являється попит на зимові шини і починається ажіотаж на СТО.

18 вересня 2013

Що таке корпоративні стандарти? Це деякі принципи і правила, згідно яких живе компанія. Загальними словами їх можна описати так: «як ми працюємо, що у нас прийнято, а що ні». Так, багато які з них сприймаються співробітниками, якщо не в штики, то, м’яко кажучи, із долею нерозуміння. Але саме від дотримання корпоративних стандартів залежить, наскільки у компанії є шанси розвиватися та досягати своїх цілей.

05 вересня 2013

Недавно попалися на очі результати одного міні-дослідження, мова йшла про те, як попередити відмову. До 60-ти випадкових перехожих звернулися із проханням доглянути за велосипедом протягом 10-15 хвилин – начебто, не дуже довго, але, все ж, ризик отримати відмову досить великий. Зрозуміло, що такий експеримент навряд чи можна вважати науковим)), разом із тим, якийсь привід для роздумів він дає. Отже, п’ять способІв НЕ отримати відмову.

КонтактиЗавжди раді Вашим питанням

Ваше ім'я(*)
Будь ласка, вкажіть ім'я

Телефон(*)
Будь ласка, вкажіть вірний телефон

E-mail(*)
Будь ласка, вкажіть вірний email

Повідомлення
Введен недействительный тип данных

(*)
   ОновитиВведен недействительный тип данных