Блог

07 січня 2014

Коли мова йде про виконання якихось робіт, надання послуг – замовнику завжди цікаво знати про гарантії. Які гарантії того, що все, що зроблене сьогодні, вже завтра (або через місяць) не зламається, не розвалиться, не перестане працювати і взагалі не згорить? Питання повністю закономірне, і я спробую дати на нього розгорнуту відповідь.

29 грудня 2013

Останнім часом у нас було немало заявок про поломки вантажних ліфтів, і я вирішив присвятити цій темі окрему невеличку статтю. Справа в тому, що заявки такого типу – майже завжди аварійні, ми реагуємо на них дуже швидко. І, все ж таки, за фактом приїзду часто виявляється, що проблема, яка спочатку здавалася дрібною, встигла перетворитися на великі неприємності. Причому, нашої вини в цьому немає.

22 грудня 2013

Якщо у Вас є інтернет и Ви хоча б іноді читаєте популярні блоги, то, мабуть, хоча б раз чули про так званий «закон 5%». Він має на увазі те саме «стадне почуття», яке примушує натовп викрикувати гасла, кидатися на барикади, гарячково скуповувати той чи інший продукт і розбігатися в паніці під впливом малої, але організованої кількості активістів. Але мова піде не стільки про сам закон, скільки про ті практичні висновки, які можна з нього зробити.

15 грудня 2013

Не так давно я був у Києві і спостерігав, як на одному з магазинів, які ми обслуговуємо, наші співробітники демонтували дуже «оригінальний» прожектор (див. фото). Цей світильник поставив якийсь підрядник приблизно півроку тому, і він обійшовся магазину досить дорого. Але проблема в тому, що прожектор настільки саморобний, наскільки це взагалі можливо.

05 грудня 2013

За останні місяці у кількох наших крупних клієнтів відбулися кадрові перестановки. Спочатку мені здавалося, що це одиничні випадки, але потім я зрозумів, що мова йде про тенденції в ритейлі, коли через деякий час (рік-півтора) обов’язково відбувається зміна менеджменту в технічних департаментах.

27 листопада 2013

Проблема засміченої каналізації – неприємна, але життєва і потребує швидкого вирішення. Зараз ми використовуємо для чищення каналізаційних мереж магазинів два види обладнання: механічну і гідродинамічну машини. Це обладнання гарно зарекомендувало себе в роботі, тому ми вирішили відкрити додатковий напрямок і пропонуємо послуги для населення:

18 листопада 2013

В такій сфері діяльності, як технічне обслуговування будівель, добре помітні будь-які недоліки, допущені на етапі будівництва кожної конкретної будівлі. Особливо, якщо такі недоліки призводять до додаткових витрат і численних переробок.

11 листопада 2013

Мінімум вісім, а по факту – 9-10 і більше годин ми проводимо на роботі, ще 1-2 години витрачається на дорогу, 2-3 – на приготування їжі, одягу та інші домашні справи, 7-8 годин на сон. І якщо ми хочемо викроїти трохи більше вільного часу, за рахунок чого це можна зробити? Зазвичай, першим «під приціл» попадає сон.

01 листопада 2013

Зазвичай напередодні Нового року завжди загострюється боротьба за зниження витрат. В ритейлі це виглядає логічно, оскільки у вересні-жовтні відбувається зниження виторгів (в нашій країні це вже давня традиція), викликане великими витратами населення на підготування дітей до школи, одяг-взуття до зими, а також щорічним «курсовим» тиском. Ми, займаючись технічним обслуговуванням будівель (в тому числі, і торгових), дуже добре це відчуваємо.

26 жовтня 2013

Не так давно ми прийняли на обслуговування новий магазин, і, щойно приїхали до нього, одразу звернули увагу на той факт, що, чомусь, знятий один із турнікетів для покупців. Почали розбиратися, що сталося - і побачили картину, яку Ви можете бачити на фото. Робітники, монтуючи турнікет, пробили трубу опалення, яка проходила одразу під плиткою. Мабуть, було б смішно, якби не було так сумно…

КонтактиЗавжди раді Вашим питанням

Ваше ім'я(*)
Будь ласка, вкажіть ім'я

Телефон(*)
Будь ласка, вкажіть вірний телефон

E-mail(*)
Будь ласка, вкажіть вірний email

Повідомлення
Введен недействительный тип данных

(*)
   ОновитиВведен недействительный тип данных