Найбільш популярним форматом обслуговування комерційної нерухомості в цілому, і торгових об'єктів, зокрема, є формат обслуговування «за заявкою». Велика перевага такого формату для клієнта полягає у тому, що витрати виникають лише тоді, коли він замовляє якісь

Найбільш популярним форматом обслуговування комерційної нерухомості в цілому, і торгових об'єктів, зокрема, є формат обслуговування «за заявкою». Велика перевага такого формату для клієнта полягає у тому, що витрати виникають лише тоді, коли він замовляє якісь конкретні роботи.

Найбільш популярним форматом обслуговування комерційної нерухомості в цілому, і торгових об'єктів, зокрема, є формат обслуговування «за заявкою». Велика перевага такого формату для клієнта полягає у тому, що витрати виникають лише тоді, коли він замовляє якісь конкретні роботи. Виходить, що всі витрати, пов'язані з обслуговуванням та ремонтом, не є постійними. І це дуже приємно – не мати обов'язкових платежів, особливо у якийсь несприятливий період, коли для бізнесу ці витрати можуть бути надто відчутні. Саме у рамках договору на обслуговування «за заявкою» така можливість й надається – не нести регулярних витрат, якщо немає необхідності у виконанні конкретних робіт.

Але є кілька випадків, коли таку схему обслуговування використовувати не раціонально, а конкретно – це стосується наступних напрямів:

Усі перелічені вище категорії обладнання необхідно обслуговувати регулярно відповідно до чіткого графіка.

Та головне навіть не це. А те, що у такому випадку обслуговування «за заявкою» хоч і дозволить відремонтувати обладнання, що вийшло з ладу, але це займе дещо більше часу (або значно більше, якщо з боку замовника будуть затягуватися терміни, розгляду, погодження тощо), чим якби воно обслуговувалося за моделлю «абонплати». І ось чому:

Підсумуємо. Деякі види обладнання, якщо для вас критично важлива їх безперебійна робота, краще обслуговувати за абонентською схемою. Тільки ви можете порівняти ризики з потенційними збитками.

Що з цього може виявитися дорожче для бізнесу – вирішувати вам.

Дмитро Пасічник
засновник групи компаній «Техпідтримка»
49