Таке комплексне обслуговування було обрано концепцією нашої компанії ще у 2010 році. І досі ніхто крім нас не застосовує подібний вид обслуговування торгових мереж (або ми про це ще не чули). Відмінною особливістю цього сервісу є мінімальні адміністративні вит

Таке комплексне обслуговування було обрано концепцією нашої компанії ще у 2010 році. І досі ніхто крім нас не застосовує подібний вид обслуговування торгових мереж (або ми про це ще не чули). Відмінною особливістю цього сервісу є мінімальні адміністративні витрати з боку замовника. Зараз поясню докладніше. Отже, замовнику необхідно контролювати не лише якість...

Таке комплексне обслуговування було обрано концепцією нашої компанії ще у 2010 році. І досі ніхто крім нас не застосовує подібний вид обслуговування торгових мереж (або ми про це ще не чули).

Відмінною особливістю цього сервісу є мінімальні адміністративні витрати з боку замовника. Зараз поясню докладніше.

Отже, замовнику необхідно контролювати не лише якість роботи підрядника, який займається обслуговуванням магазинів, а й рівень витрат на такі види робіт. Адже при традиційній системі праці підрядника, він зацікавлений у тому, аби несправностей було якнайбільше. Бо це означає нові обсяги робіт для його компанії та, відповідно, постійний заробіток.

Аби сервісне обслуговування та ремонт не стали «пробоїною в борту судна», через яку течуть гроші, замовнику доводиться налагоджувати контроль над процесом. Це автоматично передбачає певний штат спеціалістів з технічного контролю, технічних представників, які цей процес і здійснюють. Але знову ж таки, все не так просто.

Зрештою, система контролю підрядника часто перетворюється на досить дорогу конструкцію, та ще й із сумнівним результатом. Ну, щось подібне до того, коли охорона коштує більше, ніж потенційний збиток від крадіжки.

Ми, розуміючи ці проблеми зсередини, вже на другому році розвитку компанії замислились, як зробити так, щоб мотивацією підрядника була максимально ефективна робота для замовника. Ми постійно намагаємося мінімізувати витрати замовника, і ті, хто з нами давно, це чудово знають і успішно цим користуються. Але робити - це одне, а переконати нового замовника, що ти робиш ефективний менеджмент - абсолютно різні речі. Щоб на рівні топ-менеджменту замовника повірили, що ми гратимемо чесно, потрібно побудувати систему таким чином, щоб нечесна гра була не вигідною насамперед нам.

Так і народилася система обслуговування «все враховано». Її характерною рисою є те, що всі витрати, які несе замовник при обслуговуванні, перетворюються лише на одну суму за один об'єкт. Її замовник платить щомісяця, наприклад – 10000 грн, і ця сума є константою, абонплатою. У цю суму входять всі витрати на обслуговування об'єкта: робота, матеріали, транспорт. При такому підході навіть відпадає необхідність контролювати підрядника документально. В нього лишається лише одна точка контролю – фізична справність об'єкта. А з цією задачею чудово справляється персонал на об'єкті та один технічний куратор на всю мережу.

Впроваджуючи підхід «все враховано» у роботі з крупними мережевими клієнтами, і ми, і вони продовжуємо переконуватися в максимальній зручності такого формату при оптимізації процесів взаємодії між замовником і підрядником.

Дмитро Пасічник
засновник групи компаній «Техпідтримка»
283