Обслуговування за заявками – найпростіший та зрозуміліший спосіб переходу на технічне обслуговування за допомогою зовнішньої компанії. Працює все дуже просто. У договорі, окрім стандартних юридичних розділів, обов'язково фіксуються 3 пункти, які є принципово важливими для початку роботи: терміни реагування на заявки; перелік об'єктів обслуговування; прайс-лист із вартістю послуг. Після того, як ми внесли об'єкти до системуи Just.Pro, технічно ми готові приступати до їх обслуговування.
Обслуговування за заявками – найпростіший та зрозуміліший спосіб переходу на технічне обслуговування за допомогою зовнішньої компанії.
Працює все дуже просто
У договорі, окрім стандартних юридичних розділів, обов'язково фіксуються 3 пункти, які є принципово важливими для початку роботи:
- Терміни реагування на заявки
- Перелік об'єктів обслуговування
- Прайс-лист із вартістю послуг
Після того, як ми внесли об'єкти до системи Just.Pro, технічно ми готові приступати до їх обслуговування. Співробітники з боку замовника, які будуть залучені у процесі обслуговування, докладно інструктуються з питань використання ПЗ, порядку погодження актів виконаних робіт тощо. Всі процеси, пов'язані з обслуговуванням об'єктів (крім безпосередньо подання заявок), можна вивчати вже у робочих документах під час взаємодії.
Усі кроки, описані вище, займають буквально декілька годин часу. Після чого ми відразу ж розпочинаємо виконувати ваші завдання!
Водночас така схема роботи має не лише переваги, а й деякі «мінуси».
Плюси та мінуси системи обслуговування за заявками
Проте, впевнені, що для старту роботи модель обслуговування «за заявками» – найкращий варіант, щоб перевірити якість сервісу та відповідальність підрядника.