Обслуговування за заявками – найпростіший та зрозуміліший спосіб переходу на технічне обслуговування за допомогою зовнішньої компанії. Працює все дуже просто. У договорі, окрім стандартних юридичних розділів, обов'язково фіксуються 3 пункти, які є принципово в

Обслуговування за заявками – найпростіший та зрозуміліший спосіб переходу на технічне обслуговування за допомогою зовнішньої компанії. Працює все дуже просто. У договорі, окрім стандартних юридичних розділів, обов'язково фіксуються 3 пункти, які є принципово важливими для початку роботи: терміни реагування на заявки; перелік об'єктів обслуговування; прайс-лист із вартістю послуг. Після того, як ми внесли об'єкти до системуи Just.Pro, технічно ми готові приступати до їх обслуговування.

Обслуговування за заявками – найпростіший та зрозуміліший спосіб переходу на технічне обслуговування за допомогою зовнішньої компанії.

Працює все дуже просто

У договорі, окрім стандартних юридичних розділів, обов'язково фіксуються 3 пункти, які є принципово важливими для початку роботи:

  1. Терміни реагування на заявки
  2. Перелік об'єктів обслуговування
  3. Прайс-лист із вартістю послуг

Після того, як ми внесли об'єкти до системи Just.Pro, технічно ми готові приступати до їх обслуговування. Співробітники з боку замовника, які будуть залучені у процесі обслуговування, докладно інструктуються з питань використання ПЗ, порядку погодження актів виконаних робіт тощо. Всі процеси, пов'язані з обслуговуванням об'єктів (крім безпосередньо подання заявок), можна вивчати вже у робочих документах під час взаємодії.

Усі кроки, описані вище, займають буквально декілька годин часу. Після чого ми відразу ж розпочинаємо виконувати ваші завдання!

Водночас така схема роботи має не лише переваги, а й деякі «мінуси».

Плюси та мінуси системи обслуговування за заявками

Проте, впевнені, що для старту роботи модель обслуговування «за заявками» – найкращий варіант, щоб перевірити якість сервісу та відповідальність підрядника.

Дмитро Пасічник
засновник групи компаній «Техпідтримка»
246